Toimitusehdot
Tuotteet toimitetaan Postin pakettina. Kuluttajatilaukset lähetetään noutopakettina lähimpään mahdolliseen noutopisteeseen annetun toimitusosoitteen perusteella. Kirjautuneiden yritysasiakkaiden paketit toimitetaan perille annettuun toimitusosoitteeseen. Toimitusaika on noin 2 viikkoa. Emme vastaa kolmansista osapuolista aiheutuneista toimitusviiveistä.
Maksuehdot
Avoimessa verkkokaupassamme on käytössä Klarna Checkout -maksujärjestelmä.
Klarnan kuluttajille tarjoamat maksuvaihtoehdot ovat:
• lasku
• osamaksu (Klarna-tili)
• korttimaksu
• verkkopankkimaksu
• MobilePay.
Jos haluat tietää maksuvaihtoehdoista tarkemmin, katso ajan tasalla olevat tiedot täältä www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/
Kirjautuneille yrityskäyttäjille maksutapa on lasku.
Toimituskulut ja hinnat
Tilauksen loppusummaan lisätään postikulut 15 euroa. Avoimen verkkokaupan hinnat sisältävät ALV:n 24 %. Kirjautuneille yrityskäyttäjille hinnat näytetään ilman arvonlisäveroa (ALV 0 %).
Verkkokaupoissa, joissa on mahdollisuus valita toimitustavaksi nouto Loihen Kokkolan varastolta, toimitus on maksuton (Yrittäjäntie 6, 67100 KOKKOLA).
Vaihto- ja palautusoikeus
Käyttämättömillä tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus alkaa siitä päivästä, jolloin tilaaja on vastaanottanut tuotteen. Vaihdettavien tai palautettavien tuotteiden tulee olla uutta vastaavassa kunnossa. Emme vastaa palautuksen postikuluista. Vaihto- ja palautusasioissa pyydämme kuluttaja-asiakkaita olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme myynti@loihe.fi. Älä lähetä tuotteita ennen kuin olet ollut yhteydessä asiakaspalveluumme ja saanut toimintaohjeet.
Kirjautuneet yritysasiakkaat: pyydämme olemaan vaihto- ja palautusasioissa yhteydessä osoitteeseen info@lannen.com.
Reklamaatiot ja asiakaspalvelu
Verkkokauppaan tai tuotteisiin liittyvissä ongelmissa pyydämme teitä ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai soittamalla:
myynti@loihe.fi
Puh. +358 10 419 6500
Reklamoidaksesi tuotteesta huomaathan että:
• Virheestä on ilmoitettava kohtuullisen ajan sisällä siitä, kun olet havainnut virheen.
• Reklamaatio-oikeus tarkoittaa, että asiakkaana voit tehdä valituksen virheistä tai puutteista tilauksessasi.
• Tämä ei koske tilanteita, joissa virheet tai viat tuotteessa ovat syntyneet vääränlaisestä käytöstä tai -pesusta.
• Hyvitämme tuotteen palautuksesta mahdollisesti koituneet kulut niiden ollessa kohtuulliset ja palautuksen syiden ollessa perustellut.
• Älä lähetä tuotteita ennen kuin olet ollut yhteydessä asiakaspalveluumme ja saanut toimintaohjeet. Emme vastaa palautuksesta mahdollisesti koituneista kuluista, mikäli palautus on tapahtunut annettujen ohjeiden vastaisesti.
Yksityisyys ja tietosuoja
Verkkokaupan ylläpitäjä vastaa henkilötietojen asianmukaisesta käsittelystä. Henkilötietoja ei missään tilanteessa luovuteta tai myydä kolmannelle osapuolelle, ellei kyseessä ole oikeudellinen asia.
Sinulla on oikeus tarkistaa itseäsi koskevat henkilötiedot ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. Noudatamme Suomen henkilötietolakia. Osoitteessa www.loihe.fi voit lukea tietosuojaselosteemme.
Verkkokaupan ylläpitäjä
Loihe Oy
Y-tunnus 2772080-9
Yrittäjäntie 6
67100 Kokkola
Puhelin: +358 10 419 6500
Aukioloajat Ma-Pe 8:00-16:00
Asiakaspalvelu myynti@loihe.fi